RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

„На клик до купца“ 25. септембра у златиборском крају

Прва јесења бесплатна едукација „На клик до купца“ заказана је за 25. септембар, а град домаћин је Ужице. Едукацију организује Фондација „Регистар националног интернет домена Србије“ у сарадњи са Регионалном развојном агенцијом Златибор, а одржаће се у сали Регионалне коморе Ужице, улица Димитрија Туцовића 52, зграда Града Ужице. Програм едукације почиње у 10 часова. Едукација је бесплатна, али су пријаве путем адресе е-поште Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели због ограниченог броја места обавезне.

Током четири сата предавања окупљени привредници, представници микро, малих и средњих предузећа, имаће прилике да се упознају са значајем употребе интернета у пословању, важним корацима који се праве при успостављању адекватног интернет присуства али и начинима да искористе дигиталне алате за развој своје фирме.

Дигитална трансформација и примена у пословању

Ивана Ћирковић је консултант са десетогодишњим искуством у области дигиталног маркетинга и PR-а, интернационални предавач и сертификовани тренер светске Digital Communication Network организације, сертификовани SEO copywriter. Такође, активни је члан локалне и светске WordPress заједнице и један од организатора Конференције „WordCamp Europe“ у Београду.

Њено предавање објашњава појам и механизме дигиталне трансформације, као и основне промене које уноси у савремени начин пословања. Посетиоци скупа сазнаће шта дигитална трансформација није, а шта јесте; који су кључни елементи, који су примери добре праксе из којих се могу извући поуке и шта најбрже и најједноставније могу да примене у свом пословању.

Правилно пословно присуство на интернету

Предраг Милићевић је руководилац Сектора маркетинга и комуникација у РНИДС-у у ком ради већ осам година. Да домени и интернет имају душу, могло би се рећи да их у душу познаје. Његово основно поље деловања је промоција производа који немају ни величину, ни облик, ни боју, ни мирис, ни укус, ни тежину... који су у потпуности невидљиви и неопипљиви, а без којих би наш свакодневни живот изгледао сасвим другачије.

Његово предавање објасниће зашто је веб-сајт најдрагоценији интернет ресурс сваког предузећа и колико вредност том ресурсу подиже правилан избор назива домена, али и да избор домена и назива домена нису иста ствар. Предавање ће развејати илузију да постоји врста посла коју је немогуће представити на глобалној мрежи и указаће на то који и какви домени су миљеници претраживача.

Оглашавање на интернету – парна машина 21. века

Дијана Милутиновић, формално образована као новинар и комуниколог, већ више од десет година плови у водама различитих индустрија у истом чамцу – маркетингу. Од недавно на позицији сараднице за маркетинг и комуникације РНИДС-а, приповеда о самој сржи интернета – доменима.
Њено излагање објасниће зашто је оглашавање на интернету заувек променило правила игре – увело „мале играче у велику игру“ и омогућило мањим фирмама да свом пословању прибаве видљивост на тржишту коју су некада могле да постигну само компаније са великим маркетиншким буџетима. Са ким све и кроз које канале предузеће може да „прича“, какав одговор потенцијални купац даје и где га предузеће може пронаћи (ако већ није приказано у каси), зашто морамо да плаћамо „бесплатно“ и како да нам се то исплати.

Будућност продаје преко друштвених мрежа. Продајни левак и перформанс маркетинг.

Александар Радукин, Digital Performance менаџер и суоснивач креативне дигиталне агенције Homepage, један је од водећих експерата и предузетника у дигиталној индустрији са више од десет година искуства и 500 реализованих пројеката иза себе. Консултант фокусиран на резултате, едукатор и мотивациони говорник. Специјалиста за перформанс оглашавање, пројектовање продајних левака, примену "mashine learning" система, оријентисан на бизнис циљеве клијената. Сертификовани Google и Facebook партнер.

Током предавања размотриће стање дигиталног маркетинга у Србији,  а у фокусу излагања биће продаја преко друштвених мрежа. Одговориће на питање да ли је Facebook оглашавање бацање пара, говориће о органској (заслуженој) промоцији и о томе како покренути „машину“ да ради у корист оглашивача. Објасниће концепт продајног левка и како се заправо мери успех и тумаче метрике.

Програм едукације можете скинути овде.

Избор из конкурса

JАВНИ ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ У ПРОГРАМУ ПОДРШКЕ СЕКТОРИМА ПРЕРАЂИВАЧКЕ ИНДУСТРИЈЕ

Развојна агенција Србије (у даљем тексту: РАС) кроз спровођење Програма подршке секторима прерађивачке индустрије (у даљем тексту: Програм) има за циљ унапређење пословног амбијента и повећање конкурентности ММСП у оквиру сектора прерађивачке индустрије груписане у четри области и то: индустрија машина и опреме; прехрамбена индустрија; дрвна и индустрија намештаја и индустрија гуме и пластике као први корак у имплементацији дефинисаних стратешких циљева и активности.
 

Избор из вести

Где набавити енергент на бази дрвне биомасе у Региону?

У претходном периоду Радна група за биомасу Златиборске области, уз подршку ГИЗ ДКТИ програма, реализовала је теренско истраживање и својеврсни попис свих произвођача, дистрибутера и трговаца енергентима на бази дрвне биомасе (цепано дрво, пелет, брикет, сечка, ћумур) који су регистровани и послују на територији 9 општина Златиборске области: Ариља, Бајине Баште, Чајетине, Косјерића, Нове Вароши, Пожеге, Прибоја, Пријепоља и Ужица. Након прикупљања свих података, ова база је урађена у форми картографског приказа и доступна је на интернет страници РРА Златибор.

 

Тренутна посета

Имамо 210 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Вести „На клик до купца“ 25. септембра у златиборском крају